Biuro Sprzedaży i Obsługi Klienta PGE Toruń
ul. Ceramiczna 6
87-100 Toruń
tel. 56 659 43 40, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 – 16:00
fax: 56 659 17 59
mail: bok.pgetorun@gkpge.pl
Pogotowie Ciepłownicze 24h: tel. 993
W godzinach pracy Biura Obsługi Klienta PGE Toruń, do dyspozycji są indywidualni opiekunowie klienta, którzy na co dzień zajmują się bieżącą obsługą, w tym m.in.:
- realizują formalności związane z podpisaniem umowy sprzedaży ciepła
- przyjmują zgłoszenia związane z dostawą ciepła i realizacją usług okołociepłowniczych
- uruchamiają procedury włączania lub wyłączania ciepła, na życzenie klienta
- udzielają informacji na temat możliwości korzystania z ciepła przez cały rok
- sprawdzają „on-line” pracę węzła cieplnego w budynku klienta
- służą radą w zakresie zagadnień technicznych oraz racjonalnego wykorzystania ciepła
- wyjaśniają zasady rozliczania ciepła
- przyjmują wnioski dotyczące zmiany wielkości mocy zamówionej
- analizują koszty ogrzewania budynku
- obsługują reklamacje dotyczące: faktur, rozliczania za ciepło, zakłóceń w dostawie ciepła, itp. pomagają wypełniać wnioski o określenie warunków przyłączenia